Jag blir aldrig fri..

idag hade jag fått mejl från lunarstorm. De skrev att de saknade mig eftersom jag inte varit inne på sålänge.
Too bad lunarstorm,jag förstår att ni saknar mig men bjarne hade sina glansdagar för sisådär 3-4 år sen. Enda anledningen till att jag inte förmår mig att radera bort hela sidan är att det faktiskt finns ett stycke historia sparat där. Jag blippar bland mina lunardagböcker där den första skrevs för 7 år sen (det är sjukt,jag vet) och känner att jag absolut inte kan låta alla dessa små inlägg försvinna. Jag tror t.o.m. att jag blir lite sentimental när jag sitter där och läser om allt vi gjorde och allt vi kände. Jag vill ju att mina barn ska få läsa om mammas eskapader! Lunarstorm har en hållhake på mig och jag kan aldrig bli fri!
image114

Flertalet av mina vänner bjuder således in mig till facebook. är det något att ha eller,ni som vet?

Kommentarer
Postat av: Fia

ja, kom till facebook ida! :)

Postat av: marcus

Facebook är super!

2007-09-01 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback