stimorolsmile.

Det är en lite underlig situation att ha sina båda föräldrar hängande 3 cm ovanför sitt ansikte med munnen, fullt upptagna med att pilla och greja med sina tänder. Min mor extraknäcker som tandsköterska åt min far under hennes sista semestervecka och därav denna fina upplevelse. Nu sitter jag med halva munnen bortbedövad och har just med nöd och näppe lyckats få i mig en macka och ett glas juice. Efter varje tugga var jag tvungen att kolla så att allt inte hamnat utanför munnen istället för i den. härligt.

Nu ska jag lägga mig i mitt forna flickrum  här i kullen och läsa ännu en av mina misärböcker (min syster frågar mg varför jag aldrig kan läsa roliga,lyckliga böcker?) och låta lillasyster rynköga sova en timme till innan jag drar med henne ut på gården för intensivsolning. Det gäller att passa på mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback