Nu börjar vi!

Det är jullov mina vänner. Jag tänker strunta i min examinationsuppgift jag har att skriva,den ska vara inlämnad först i mitten av januari och det är ju oceaner av tid när man pratar skolarbete. Jag vet inte var den här terminen och 16 veckors praktik tog vägen men nu är det iallafall gjort. Det har varit jobbigt,roligt och väldigt lärorikt.

Idag åkte jag och sis till Gällivare flygplats för att hämta hem älskade Nonno och väntesalen var precis som en scen tagen ur filmen "Love actually". Fullt med hemvändare,kära återseenden och massor med kramar och pussar och kärlek.  Jag träffade 2 klasskompisar från grundskolan och diverse andra kändisar. Nu mina vänner,tycker jag vi kör igång med julemyset! är ni med? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback