sunshine in a bag.

Åh vilket underbart väder vi har fått! Såna här dagar inser jag att jag kommer ha väldigt svårt att bo i lägenhet när "jag blir stor" och jag är väldigt glad att jag är hemma hos mor o far den här veckan och inte i min tvåa i Umeå.
Jag har suttit på gården i solen ,med solbrillorna på och läst lite kurslitteratur men men myst. Sett pappa vända potatislandet och katten springa fram och tillbaka över gräsmattorna. Sirihund har mest legat utslagen i skuggan. Nu på kvällen har vi ätit födelsedagsmiddag utomhus för första gången i sommar,jag,mor & far,alla syskon + pojkvänner. Det är underbart,efter 6 månader i mörker. Jag känner hur kroppen riktigt suger åt sig av solljuset.
(plus att jag nu bär en snygg bonnbränna men det får dove summerglow jämna till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback