Din svärmor och dina underkläder.

Min syster som besökte mig förra helgen var mycket förgrymmad på sin pojkvän. anledning? han hade slängt hennes underkläder i tvätten.(!)
Till saken hör givetvis att pojkvännen bor hemma hos sina föräldrar, och när systeryster säkert varit slarvig och bara lämnat sina kläder i en hög på hans golv, hade han varit så snäll och slängt hennes smutstvätt i familjens gemensamma tvättkorg.
Detta har alltså medfört att systers svärmor har tvättat hennes trosor och detta ansåg det lilla livet vara mycket obekvämt!

-jamen de var ju genomskinliga!! hade du velat att din svärmor tvättade dina trosor kanske? ,orerade hon här hemma.

Jag skrattade mest åt henne och tyckte hon överdrev. detsamma hade henne vänlige pojkvän tyckt och meddelat,kanske i lugnande syfte att;

-föressten var det inte mamma som tvättade dem. det var pappa...!

Jamen dåså syrran! ;) image11

Kommentarer
Postat av: E

HAHAHA!Elin är så rolig. Jag saknar henne.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback