Nyhetstorka.

Jag stod i kön inne på Ica Ålidhem och råkade kasta ett öga på kvällstidningarnas löpsedlar.
Linda rosings bröst sprack - skulle lägga in ett halvt kilo till!                          

och.                                                                                                                                                    

Här kysser let´s dance- Martin Cissi.

Jag blir så matt. Är det verkligen sån nyhetstorka i landet lagom att detta är förstasidestof?
Halva världen står i krig,men heeey fröken rosings bröst sprack ju faktiskt så STEP ASIDE alla små svältande barn i Afrika. Ni får faktiskt ta en kölapp liksom.
S l a s k j o u r n a l i s t i k, skulle jag vilja säga. på hög nivå.     
           
                                               

Kommentarer
Postat av: E

Novey, vi är så lika! Gissa vad jag fotade med mobilen igår? Jo alla MENINGSLÖSA löpsedlar med losern Linda Rosing. Det är så tragiskt. Hon måste ju ha ringt och sagt. Kl 14 kommer jag gå ut från kliniken. Stå där och fota. Jag säger som vi alltid sade på Multi. TROLIGT! Händer det inget viktigare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback