Ett förvirrat barn av modern tid.

Ja vi är baske mig en förlorad generation men faktum kvarstår; hur gjorde man innan mobiltelefonerna kom?
Hur får man tag på en person som bara har ett hemnummer?
Jag blev alldelens ställd när jag fick svaret "nej" på frågan om personen jag sökte hade något mobilnummer jag kunde ringa. Hur gör man då? Jag skickade ett mejl där jag bad killen ringa upp mig så fort han såg detta eftersom jag provat ringa hans hemnummer och kände mig som en regelrätt stenåldersmänniska.
Hallå vad är nästa steg liksom? brevduvor?

Kommentarer
Postat av: H

Idapida! Jag och din bror (!) träffades på en fest förra helgen, slog ihop våra kloka huvuden och bestämde oss för att springa över och hälsa på hos dig & din andre hälft. Dessvärre var du inte ens där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback