hejdå skola!

Mina damer och herrar,jag har haft min sista föreläsning för det här ÅRET. Nej,inte inför sommaren utan för hela 2007! Nu väntar 2 veckor egna studier innan tentan skrivs i början av juni. Efter det blir det jobb i Gällivare följt av en hel termins praktik. det känns faktiskt lite konstigt..och ja..t.o.m lite vemodigt. För jag tycker ju så mycket om kidsen i min klass och i dag när vi åt lunch skrattade vi sådär extra mycket åt ingenting så det kändes ännu vemodigare att vi inte ska ses på så länge! Sen har vi bara en skoltermin kvar innan klass ssk 1/06 ska vara färdiga syrror! HEMSKA TANKE!!

men innan dess ska vi brännbollsyra ihelg,min man plus diverse följeslagare är på intåg i just detta nu. Vi håller tummarna för solsken! Jag tänker tillbaka ett år i tiden och blir lite varm i magen,mycket har hunnit hända sen dess. Vi ses mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback