Om program jag avskyr men måste se.

Det var baske mig inte igår man gick ut två dagar på raken,men än sitter takterna i!;) Trevlig helg med vänner och vänninor blev det iallafall. Mina lungor och min hals jublar dock inte direkt över mina utsvävningar idag och nu väntar en lång vecka.

Ikväll ska jag och L se finalen av "ensam mamma söker",detta sjuka sjuka program. Det är verkligen totalt sjuksjukt men jag måste bara se det! Jobbigt,men ni vet hur det är.
 Men jag bara undrar. Sen när ska ungarna vara med och välja föräldrarnas livskamrat? Är man 3-barnsmor borde man väl ha så mkt förstånd att man väljer någon som man vet kommer funka med ungarna utan att de ska behöva titta på kort av 10 män och morsan frågar "vem vill ni ha som er nya pappa?". Weird.

Jag har börjat fnula på årets julklappsinköp nu. Jag har inte kommit så där jättelångt. om man säger så.
Min pappa svarar fortfarande "snälla barn" på frågan om vad han önskar sig och min storebror säger "nåt dyrt".
Ni ser min förutsättningar folks!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback