If I stop lying I´ll just disappoint you.


Okej,here we go again men jag kunde inte låta bli att se det andra avsnittet av "Sanningens ögonblick".
 Det är sådär som de säger om överkörda djur på gatan. Man vill inte titta men kan inte låta bli. Jag och N telefonerade varandra i reklampauserna och kved till varandra. Jag tycker det är så hemskt och jag får sån ångest! Så många sätt det finns att såra varandra på,och så ofta vi människor gör det iallafall... det känns liksom inte som att det behöver provoceras fram i ett underhållningsprogram. Vi brukar fixa det ganska bra ändå,tyvärr..

Kommentarer
Postat av: PartyHelle

Indeed!

Postat av: Anonym

min länk kom till användning:D

2008-04-28 @ 12:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback