bagladies.

Jag hade behövt en ny väska! Problemet är bara att jag inte gillar väskor. Jag är ingen väsk-kvinna helt enkelt,sådär som kvinnor ska vara, galen i väskor och skor ni vet. Skor älskar jag..men väskor det är bara besvärligt. Problemet är egentligen inte att jag inte gillar väskor. Nej problemet är att jag aldrig kan hitta en väska jag gillar.

Egentligen hade jag nog, som sagt, kunnat gilla väskor men jag har av någon anledning blivit kräsen. Jag får rysningar av små små handväskor a´la 90-tal som många fortfarande envisas använda, för att inte tala om Louis Vuitton-kopior från Turkiet! På klädkedjor som H&M finns ofta helt okej schyrre väskor men då har jag fått för mig att allt som inte är av äkta skinn ser ut som plast? och hittar jag en i äkta skinn som något stackars djur fått näcka för,så gillar jag inte modellen,eller storleken,eller detaljerna,eller färgen..

 Vad har hänt med mig? Sen när blev jag så nogräknad?
Väskan här under hade jag kunnat tänka mig. Den är från Miu Miu och kostar närmare 10 000 papp.
Som hittat med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback