Men att åhh.

Hej kompisar,nu är jag hemma igen! Jag tänkte skriva ett inlägg om min semester men det kom lite saker emellan. Räkningar,tvätt och väskor som ska packas upp för att genast packas om igen. Jag fick också just reda på att jag "glömt" att tacka ja till min kursplats i höst och enligt mejlet "är detta mycket viktigt om man inte vill riskera att förlora sin studieplats." Behöver jag säga att kontrollfreaket i mig gick i taket och jag just nu målar upp scenarion om hur 2,5 års studier gått till spillo och jag nu inte får bli klar med min utbildning? Dessutom är det tydligen en mystisk man som är och bankar på min dörr om nätterna i Umeå. KUL att åka dit nu och sova själv i flera veckor!

Och mitt i allt detta ska jag nu välja tapeter och handla mjölk. Det känns inge kul med höst längre!! GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback