om en helg i augusti.

Ofta när jag har varit ute på rajtantajtan på helgerna så önskar jag, såhär på söndagar, att jag istället skulle ha spenderat helgen i en stuga någonstans. Jag önskar att jag istället för att vara ute på danslokal hade tillbringat min helg långt borta från civilisationen med god mat,braseldning och sova när man i trött och sedan få komma hem och lukta skogsrök på söndagen.

Men annars var det roligt och trevligt igår. Det stod en liten häst utanför krogen och jag drog repliker från En annan del av köping hela kvällen. I krogkön var det upploppsstämning och om det inte vore för att jag turligt nog begåvats med lite längd och hade stadiga killar brevid mig på sidorna så hade jag klämts halvt fördärvad. På pizzahaket framåt småtimmarna började folk, utan övertalning eller uppmaning, tala ut och erkänna saker om sig sjäva och saker de haft för sig i sina dar. Jag hotade med att lägga ut allt jag ofrivilligt fick ta del av på bloggen men nu har jag tyvärr glömt poängen i de flesta historierna.

Jag vet inte hur det här med att sova ska gå inatt ,eftersom jag sov som en tonåring ända in på eftermiddagen,men jag tänkte göra mig ett försök nu iallafall. Goder natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback