Julebus.

Igår var jag ute på ofog med damerna. Det var ett kacklande på hög nivå och eftersom några i gänget är s.k. hemvändare så blev det en hel del catch up to do också. Vissa av dem verkar då ha varit borta i sisådär 10 år istället för sen i somras eller så är hon bara samma virrhöna som hon alltid varit?;)

-Va? Har ni flyttat?
-Ja det var väl en sisådär 2 år sen nu!

Födelsedagsbarnet Johan menade att det inte var konstigt att Securitas ringde på dörren sist vi hade kalas hos dem med den ljudnivån som vi förde, och då hade vi inte ens stereon på! haha.

Idag dricker jag julemust och ska slå in de två sista julklapparna. Jag ska lyssna på min ljudbok och läsa i min bok helt utan dåligt samvete över att jag borde sitta med näsan i skolböcker. I´m too cool for school again! höhö!;)
E och N har satt sig från tåget från Götlaborg och jag längtar efter dem! Julen kan komma nu.

Kommentarer
Postat av: mirris

det måste vara min syster. det där med flytten alltså.

Postat av: Ida

men huur kunde du veta det?;)

2008-12-25 @ 21:38:04
URL: http://novey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback