Playday.

Idag har jag,S och lilla Jesse haft en riktig heldag. Vid lunchtid hämtade jag och S upp det lilla livet och sedan travade iväg mot Kåkstans julmarknad där det bjöds på ponnyridning och annat spännande. När jag betalt för ridningen och hjälmen redan satt fastspänd på huvudet så rann dock modet av lilla fröken fräken så det blev ingen ponnytur denna gång!:) Istället intog vi fiket och om det är någonting man lär sig av att umgås med småfolk så är det att det är ingen ide att ha bråttom. Det tog ungefär 1 timme och 15 minuter för vår lilla kompis att äta upp en skinkmacka men under den tiden hann jag och baby dricka tre koppar kaffe var och lyssna på finfin underhållning levererad av Gällivare dragspelsklubb.



(Här håller S det lilla barnet upp och ner och frågar om han ska slänga henne i hundbajs. En mycket pedagogisk lek och säkert alla rätt enligt de där böcker om hur man får barn att växa upp till rekorderliga vuxna, men J kiknade av skratt så förhoppningsvis får hon inga men för livet!;)

Kommentarer
Postat av: mamma l

jag kan inte annat än småle här för mig själv:-)

2008-12-07 @ 22:57:23
Postat av: sis

jag vill bli moster nu!

Postat av: Ida

Jag vill oxå bli moster nu!!

2008-12-08 @ 15:49:43
URL: http://novey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback