Lagesrapport: solsken.

Jag tycker det kanns passande med en liten lagesrapport en dag som denna,medan klockan fortfarande ar tidig morgon i Sverige och ni fortfarande ligger och gossar under tacket. Jag roar mig sjalv nagra timmar eftersom S har akt ivag och dykt med vara nya italienska vanner. Jag drar mig for att prova pa dykningen,jag AR en landkrabba som trivs bast med nasan ovanfor vattenytan aven om fisk rakar vara mitt stjarntecken.
Dessutom ar jag radd for fiskar och simmade fort at ett annat hall under tidigare snorkelutflykter sa fort jag motte en fisk i storlek motsvarande en svensk aborre! Nar jag sedan fick hora att Steff och co hade sett en valhaj pa FEM meter under sitt tidigare dyk sa styrktes min teori att om att det finns en anledning till att jag inte har nagon simhud mellan tarna ytterligare!;)

Men annars da.Sol,bad,god mat,god ol och standiga funderingar vilken dag det egentligen ar?:)
Vi ar pa phi phi-oarna for tillfallet och det ar sig ganska likt sen fore tsunamin nar jag och tjejerna var har. Det ar fascinerande att en hel o i princip spolades bort men att det knappt syns nagra spar efter det idag.

Nu ska jag bege mig ner mot stranden for att ata lunch. Tiden gar fort och snart star vi ater pa svensk mark igen.
Puss och kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för vykortet! Vi är inte ett dugg sugna på att fara dit;)

2008-02-12 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback