Blöta fötter.

Det är väl sådär kul att behöva ha paraply när man går till skolan - i januari! Jag upptäckte dessutom att mina skinnstövlar uppenbarligen måste ha en glipa i båda sulorna för när jag kom fram till skolan var mina sockar så blöta att jag kunde vrida ur dem och det plaskade om mina fötter när jag gick. I detta tillstånd var jag sedan tvungen att sitta av ett 5 timmar långt examinationsseminarium och vara pigg,alert och försvara mitt arbete som blev opponerat. På en rast var jag tvungen att ta av mina sockar och sedan gå barfota i mina iskalla blöta skor resten av dagen. Härligt värre!

Nej nu är det jag som ringer min mor och kollar upp hennes intresse angående sponsring av ett par schyssta gummistövlar till hennes stackars dotter.

    image164image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback