Jag och mina inspirationskällor när det kommer till mode.

Idag när jag hjälpte en patient som skulle åka hem att klä på sig sina egna civila kläder så såg jag att han hade ett par väldigt snygga träningsbrallor på sig. Jag blev helförtjust i de där byxorna,han hade även en matchande jacka till och jag sneglade efter byxornas märke i smyg. I morgon tror jag att jag ska fara och se om jag kan hitta dem på stan.

Patienten var en gammal farbror född 1923. och jag vill ha likadana brallor som honom!
Modebloggerskorna berättar om sina inspirationskällor och namedroppar Elin Kling,Kimberly Stewart och Olsentvillingarna. Jag får min inspiration av 85-åriga gubbar på mitt jobb. och så frågar ni i två inlägg ner om jag någongång varit först med att haka på en modetrend...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback