När ens kranium krymper i tvätten.

Min bror sa det bra när han han beskrev sin huvudvärk som att hjärnan blivit inknövlad i ett alldelens för litet kranium. Det måste vara något som går för jag kände precis likadan idag! och tro inte det gick över efter en liten alvedon eller så. Nej jag har släpat mig igenom ett 8 timmar långt eftermiddagskift med min inknövlade hjärna bankande bakom skallbenet. Tur att man jobbar på ett lasarett så man kan medicinera sig på arbetstid. När jag  äntligen lyckats få bort skallebanken så tog istället ett illamående  över till följd av all acetylsalicylsyra som jag plågat min stackars mage med. Denna dag ska bli en påminnelse om varför jag för flera år sen beslutade mig för att den här damen inte ens ska dricka 2 och en halv öl dagen före arbetsdag.

Hallå intresseklubben,ni antecknade väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback