svensk sommar.

Svensk sommar. Är det så det här vädret kallas? Jag stod och tittade när min yngsta syster gick på grundalbal i onsdags och det var så kallt att fingrarna blev stelfrusna och Elin hade en stickad mössa på sig - den 11:e juni! Tjejerna var så fina i sina klänningar men skakade  tänder när de stod och blev fotograferade. Igår morse när jag körde till jobbet hade jag full värme plus rumpvärme på i bilen. Svensk sommar. som sagt.

Sverige spelar mot Spanien just i detta nu. Jag följer matchen med öronen från köket och har satt S att vispa grädde framför TV:n så han gör lite nytta. Jag har inte hunnit med så mycket denna helg. Igår ägnade jag mig åt lite homestyling på kvällen och hängde upp nya gardiner och bytte ut köksmattorna. Jag är så glad att jag och S har ett jämnställd förhållande och verkligen delar på göromålen när det gäller inredning. Jag väljer och han betalar när paketen kommer på posten! ;) Idag sov jag halva förmiddagen och nu ska snart iväg och tillbringa en natt på jobbet.

Nu: svenska jordgubbar! Kram på er!


Min fina syster innan balen.

Kommentarer
Postat av: Supernabo

Är det där lillSara? Nä.. jag tror du ljuger! Damn... haha...

2008-06-15 @ 00:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback