Ett meninglöst inlägg om 80-talsmat.

Idag åt jag,S och min käre bror en fantastisk 80-talsrätt som enligt rykten gick under namnet kassler hawaii under sin glansdagar. Kassler med en ananasskiva och ost ovanpå och sen skjuts in i ugnen. Visst är det härligt att man kan kalla allt med ananas för "hawaii"?:) 80-talet var nog fantastiskt i all sin smaklöshet och det var lite synd att vi inte kunde äta konserverade päron med After Eight till efterrätt,för då hade det väl ändå blivit en komplett meny a la 80-tal?

Nu är klockan efter midnatt och det var ju bestämt att jag skulle ligga i sängen vid den här tiden när jag ska jobba förmiddag. Hur blev det med det nu då?


80-tals ferre,Umeå -07..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback