Jag- en svennebanan med en doft av afrika.

Idag när jag och Sofia som vanligt satt framför datorerna på MB och slet med uppsatsen så utbrister hon plötsligt;
-ÅH! det luktar något! Det luktar.....afrikan!! 

Här är det  väl bäst att jag tillägger att hon sa detta med ett uttryck som avslöjade att hon menade lukten av afrikan/Afrika som något positivt. Vi vill inte ha några missförstånd här på bloggen vet ni!

-Är det jag som luktar?, utbrister jag genast och S dyker ner med näsan i min halsringning på tröjan.
-Jooo! utbrister hon glatt. -Det är du! Du luktar Afrikan!!

Så nu vet ni det. Parfymen kommer från Calvin Klein,är uppskattad av många,och heter Euphoria. Jag gillar den skarpt och jag skrattar alltid när jag tänker på anledningen till varför jag fick den i present! Men det får bli ett annat inlägg det!
 Nu ska jag njuta av Gällivareluft. It feels good to be home.


image199


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback