När Idol-Lars och jag gjorde stan!

Ibland borde jag lära mig att ge upp! höhö. Jag har något i mig som gör att jag har svårt att släppa saker jag tycker är roligt och kombination med lite vin innanför västen blir denna lilla ovana lätt outhärdlig för omgivningen. Det var därför jag dansen Idol-Lars dansen hela kvällen igår på krogen. Det var mycket roligt!
Förmågan att ge upp borde jag också haft när Björnskrällan stängde klockan 02.00 och då åkt hem för att sova som normala människor gör. Istället hände det sig så att jag och min bror stod med varsin fruktig drink (jag avskyr fruktiga drinkar!) på ett dansgolv på ett 40+-ställe där vid 02.47-snåret någonstans och svängde våra lurviga medan discjockeyn levererade hit efter hit från våra ungdomsdagar.
Idag ska jag skriva klart ett skolarbete för att mota bort den där eländiga känslan av onyttighet som annars lätt tränger sig på en dag som den här.
Lars Eriksson fick hård kritik efter sitt uppträdande i ?Ido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback