Jag och min spännande blogg.

Men hur kul är den här bloggen nu då va? Jag önskar jag kunde leverera tre-fyra inlägg om dagen men jag har så svårt att skriva om vad jag ätit till middag på ett spännande sätt. Dagarna går och snart är det dax att byta till min sista praktikplats på denna utbildning! Det är inte klokt? Var tog tre år vägen? Jag hade kunnat skriva mycket om mina skoldagar som just nu spenderas inom psykiatrin men eftersom jag arbetar under sekretess så är det också klurigt att skriva om ibland. Nåväl.

Igår hoppade jag och mor in i bilen och brände iväg till Luleå för att kolla så hennes två yngsta döttrar tillika mina två yngre systrar sköter sig! Innan vi for hittade vi en CD-skiva som vi aldrig sett förr och inte hade en aning om var den kom ifrån. Det var "Böndernas bästa - de bästa låtarna från Bonde söker fru!" - en dubbelskiva dessutom! Den var sjukt bra och den poppade vi lös i 25 mil med! Om någon saknar denna skiva och har råkat lägga den i vår bil så är det bara att höra av sig. Jag sov över hos min syster och mackan. De har ordnat sina CD-skivor i färgskalor och har tandkräm som kostar 120 kronor tuben. Jag passade på att borsta mina tänder extra noga med lyxtandkrämen och angående de färgordnade skivorna så gav jag dem rådet att jobba mer så de inte har så mycket fritid!
På vägen hem stannade vi till hos farmor. Vi pratade om Carolin-mordet,drack kaffe och hon tyckte jag hade blivit mager - allt var med andra ord precis som det brukar!:)

Imorgon är det lördag och jag ska upp och hoppa 05.40. Härliga tider!


M & E -  skivnördarna! ;)

Kommentarer
Postat av: sis

både tandkräm och toapapper tog slut efter din visit;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback