ett meddelande till min kära kräm-o-man till syster.

Syster! Jag har nu tagit mitt första stapplande steg in i din experthörna. Du har lockat mig i ditt fördärv. Idag köpte jag en concealer för 160 spänn! Det är ju vansinne.



Fotnot: min
syster har ett onaturligt intresse för krämer,smörjor och skönhetsprodukter av alla de slag och bangar inte för att lägga åtskilliga kronor på en kräm bara för att den hade en så fin burk. Jag kör hudkräm från h&m för 24,90.

Fotnot 2: För alla oförstående killar och män som läser; en concealer är som en kräm man täcker mörka ringar under ögonen med.


Kommentarer
Postat av: Lillsis

jag älskar elins sminkväska. Så många spännande saker jag inte visste fanns! Visste du tex. att det finns silikon man kan lägga som base?! Åh, denna värld av tjejsaker :D blir så fnittrig. Men en bra concealer för den summan är väl rimligt? Det har jag hört från elin iallafall;)

2008-09-17 @ 21:43:38
Postat av: Mellansis

än en gång: JAG DEMENTERAR DESSA UPPGIFTER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback