s.k. bloggtorka.

Det råder lite stiltja på den här bloggen för tillfället. Det började i söndags när det efter att jag gått och lagt mig knackade på min dörr. Det är såna gånger jag förstår vad jag har och att han är mitt bästa komplement!

Sen har jag lite fullt upp med att få ihop det här med min utbildning också. och snart dimper tre brudar in i min lägenhet. N,min finafina vän ringde i eftermiddags och sa att hon sätter sig på flyget från Gotland imorgon för att göra oss sällskap ihelg! Hon hade kommit på det idag då hon stod hemma och stekte blodpudding. Jag älskar henne för hennes sätt att aldrig se problem i någonting! Det ska bli fantastiskt att ses igen!

Bloggen,jag återkommer när det stillat sig lite här i Umeå. Var rädd om er vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback