Listetta.

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej för jag har fått för mig att alarmet inte kommer gå igång då!
Vem såg dig senast naken?
Det var jag själv det,i morse!
Hur såg du ut på högstadiet?
På högstadiet på min tid var crockerjeans och Fruit of the loom-tröjor uniformen som gällde! På skolfotot i sjuan hade alla tjejer fruit of the loom-tröjor på sig! Det var även populärt att färga håret på varandra. Att gå från svart hår till platinablont på en dag var ingen match ska ni veta! Själv festade jag till det med en färg som hette "cayenne". Resten får ni föreställa er själva i era huvuden.
Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är snäll och oförarglig tror jag. Är inte den som ställer till scener på schema-möten t.ex.
Har du celluliter?
Ja må vara en mogen kvinna på snart 25 barre,men man har fortfarande hud som en 18-åring! hahaha ;)
Biter du på naglarna?
Nej jag klipper dem!
Har du något handikapp?
Därom tvista de lärde! ;)
Är det rädd för att få hängbröst?
Jag vet inte,men på något sätt tycker jag det finns annat i livet att vara rädd för.
Svär du?
Nej väldigt sällan,för jag tycker det låter  så illa.
Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Ja varför inte?
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
- Spagetti och köttfärssås.
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Jag brukar kasta mig över det mesta som bjuds!
Har du blivit arresterad?
Jag har gjort mitt bästa men nej!
Är du rädd för Securitasvakter?
Se frågan om hängbrösten.
Har du någonting att dölja?
Det har vi alla!
Ljuger du?
Helst inte!
Har du kysst en polis?
Nej men jag har kysst en som en gång sökte in på polishögskolan? räknas det?
Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Min sambo är så väluppfostrad och rik så han ringer en taxi!;)
Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
En annan del av köping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback