tavelbryderi.

Mina familjemedlemmar är ju inte riktigt kloka! Jag bjöd min mor och syster på middag idag och sedan skulle mamma hjälpa mig med att hänga upp två tavlor som hade anlänt i veckan. Min syster beskriver spektaklet här,så jag hänvisar er dit. Som vanligt så blev hela scenen som hämtad från bästa komedin/farsen när vi ska hänga upp något/bygga något/montera något och det blev stor huvudbry för mig och min ömma moder när vi skulle räkna ut var tavlorna skulle placeras för att hamna i mitten. Hur ska man mäta liksom? Det slutade med att lilla mamma stack in huvudet i köket där Elin satt och brölande; -ELIN,DU HAR FAKTISKT LÄST MATTE PÅ UNIVERSITET;NU KOMMER DU OCH HJÄLPER TILL!!


Föressten,imorgon hade jag besiktingstid till min bil. Nu går den inte att starta. Känns det igen? Säg aldrig ordet "besiktning" högt i närvaro av er bil mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback