Friday,I´m so tired.

Jag har ressug och semesterlängtan i min kropp och jag hoppas att vi tar oss iväg på en liten semester i maj någongång. Det är ju alltid lite knepigt det där med ledighet när man börjat ett nytt jobb men jag ska försöka med trix och fix för att få till det. Jag behöver sand mellan tårna.


Jag hade behövt göra lite nytta härifrån istället för att sukta och flukta på diverse strandremsor. Jag är dock så fredagstrött så internetfix på facksidor, swedbank och infomedica får vänta till imorgon. Jag sov 2 timmar på soffan efter jobbet men kämpar ändå mot tunga ögonlock nu. Målet är att hålla mig vaken till mitt lilla mys kommer hem från jobbet. Alltså typ en kvart till. Det kan bli kämpigt värre.

Kommentarer
Postat av: marcus

semester, ja tack. jag har blivit så desperat att jag kan tänka mig att åka till fredrikshavn över en helg eller möjligtvis stadshotellet i borås.

Då bor jag ändå i Göteborg....

Postat av: River

Jag känner likadant. Jag behöver semester! Och Marcus, åker du till Fredikshavn får du ringa mig så är jag på. Igår sa min chef på praktiken när det pratades semesterplaner att "tåget alltid går till munkedal" Det kan ju också vara ett alternativ ;) Och du Ida, kom ner till Göteborg!

2009-01-31 @ 12:49:21
URL: http://riverspringer.blogspot.com
Postat av: marcus

När krisen är ett faktum kan till och med skräckorter som Munkedal te sig som exotiska. Kom ner till Göteborg, men var beredd på det usla vädret vi lever med här!

2009-01-31 @ 16:34:56
URL: http://naftern.blogspot.com
Postat av: Ida

vi pratade om zanzibar idag men just nu ter sig t.o.m. Göteborg som en mycket lockande alternativ för mig! Jag tror det är lite ångest över att vara ute på arbetsmarknaden på riktigt nu som ger sig till känna. Göteborg,vad kostar en flygbille? Jag vägrar ju SJ nämligen.../I -salongsberusad men fortf. ressugen!

2009-02-01 @ 01:10:29
URL: http://novey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback