Nytt år,nya danser.

Igår bjöds det upp till nyårskalas men det spontana temat  "Ingen är gammal,ingen är ung!" och vi dansade så som ungdomar gör tills polisen kom och bad oss lugna ner oss lite! Då kände jag mig extra ung! ;)
Det förekom fantastiska dansmoves på vårat dansgolv, många av dem dirty dancing-inspirerade som det t.ex. när man tar sats, rusar över dansgolvet och kastar sig upp i någons famn och sträcker armarna rakt upp i luften! Eller det när man glömde/struntade i att man hade "singellängd" på kjolen utan kastade upp ena benet på en högtalare eller så för att svänga lös?
Maten som jag och Nonno lagat i dagarna två blev också mycket uppskattad och min bror menade att han blev tårögd av den! Tack kompisar för en rolig kväll.

Ja jag säger då det. Inte konstigt att man spenderat 2009 års första dag i bädden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback