The end.

Ja var ska vi börja?:) I torsdags blev klass 1/06 färdiga syrror och det var en sjukt omtumlande men fantastisk dag. Hela familjen plus svärmor som kommit ner och överasskat mig satt på åskådarplats på examenscermonin och det var en konstig känsla att sitta uppe på scenen tillsammans med mina 54 klasskamrater och veta att snart skulle allt vara över.
Dagen innan hade jag fått en mycket rolig överraskning då en representant från vårdförbundet ringde upp mig och berättade att min och Sofias C-uppsats vunnit deras  pris för bästa uppsats och därför skulle få ta emot deras stripendium a´ 2500 kr nästa dag. Efter cermonin drack vi skumpa på hotellrummet innan det var dax för en mycket god middag på Angelini.

Igår dukades det upp för examenskalas i kullen hos mor och far. Man kunde tro att någon skulle fylla 50 men det är så det brukar vara när min älskade mamma ska ordna kalas åt någon. Det blev en mycket trevlig kväll med glatt sällskap och god mat! Tusen tack släkt och vänner för alla fina blommor och presenter men framförallt för er närvaro. Det betyder mest av allt! <3

        
Jag tar emot min brosch av våra lärare.
        

Jag innan sittningen.


Två glada skitar efter cermonin.

(Jag måste försöka få någon slags ordning på alla bilder som tagit med olika kameror för att så småningom få upp fler,antingen här eller på ansiktsboken...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback