Ekonom!

Idag får min fantastiska vän Nonno titulera sig som färdig ekonom! Jag är mycket glad för hennes skull och har aldrig någonsin tvivlat på hennes förmåga. När Nonno har bestämt sig för något så gör hon det med bravur. Vi har redan kommit överens om ett gynnsamt utbyte av tjänster för båda parter. Hon ska iframtiden hjälpa mig med alla mina räkneskaper (kan vara bra,jag behövde använda miniräknare för att komma på vad 0,35 delat på hälften var!) och jag ska ge henne alla tänkbara sprutor hon behöver! Perfekt! Grattis på din stora dag älskade kompis,du är bara helt enkelt bäst!



Kommentarer
Postat av: elin

Hon är duktig, min bästis!

Postat av: River

Liz ska bli min personliga ekonom när jag öppnar eget bolag inom en snar framtid. (Hon vet inte om det ännu, men jag tar det under vistelsen på Gotland om några veckor...) ;)

2009-06-05 @ 16:18:39
URL: http://riverspringer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback