to be continued..

Det här är seriöst mina vänner! Den enda TV-serie jag orkar följa är Grey´s anatomy men p.g.a. jobb blandadt med semester så har jag missat de tre senaste avsnitten som avslutade den här säsongen. Det var mycket tråkigt. Igår när jag var i Kullen hos mor och far så stack min kära syster minst till mig ett usb-minne där de två sista avsnitten fanns. Hon är ju toppen.

Iallafall igår barrikaderade jag mig i sängen med hörlurar eftersom lilla gubben skulle sova inför tidig uppstigning och slog igång avsnitten.

JAG FINNER INGA ORD!! Det kan inte sluta sådär! Jag var så uppriven,grinad och uppvarvad när finalavsnittet tog slut så det tog säkert en timme innan jag kunde somna. såg ni det?? Jag var nästan tvungen att väcka S för att tvinga honom att se avsnitten och imorse när han kom hem för att hämta ett kvitto så var det första jag började återberätta trots att han väckte mig och jag var alldelens nyvaken. NÄR ÄR DET SÄSONGSSTART IGEN? (det är ju så att man nästan hyperventilerar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback