Det är över nu (men jag kommer ihåg alla dagar med er..)

Det har inte ens gått 3 månader sen klass ssk 1/06 tog examen men det känns som det förflutit oceaner av tid sedan dess? Det här är tre bilder från mina tre år i Umeå som jag bara älskar. De beskriver så bra den roliga tiden som nu är över och får mig att skratta här hemma. Hörni,jag saknar er!

Det bästa kortet jag har på mig och Sofia,det beskriver vår vänskap perfekt!

Som vi skrattade åt det här kortet eftersom vår klasskompis Danne sitter och dricker sin drink ur en kastull i brist på glas (?). Sen upptäcker vi att Karra sitter och dricker ur ett decilitermått på samma bild!
och till sist..shake it like a polaroidpicture!

(Och ja Sofia,jag har varit på din facebook och norpat bilder!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback