som ett fint vin,bättre med åren.

Jodå,här sitter man dagen efter sin födelsedag och känner sig ung i sinnet! Jag inledde de första 9 timmarna av min bemärkelsedag med en kaotisk dag på jobbet. Det blev inte så många steg gjorda heller efter som jag mest satt i telefon kändes det som och agerade någon slags sambandscentral. Sekreterarjobb - det borde stå med som arbetsuppgift på mitt anställningsavtal!
Efter jobbet hoppade jag i bilen för att hämta min lilla tårta och sen begav jag mig hemåt för att hämta upp S för vidare färd mot mor och far. I kullen bjöds det på mat,presenter,hipphipphurra och chokladmoussetårta. När kaffet var uppdrucket åkte vi hemåt igen och framåt kvällskvisten trillade alla damer plus några herrar in för ännu mer tårta och kaffe. Tack mina fina vänner för er närvaro och fina blommor och paket. Ni är helt klart guld värda.
Vid midnatt somnade jag ovaggad ungefär i samma sekund som huvudet nuddade kudden.

Ikväll firar vi min vapendragare kissekotten. Det är hårda kalasdagar i dessa tider.

Det bästa med att fylla år i mars är att man alltid får tulpaner!


Vissa av mina vänner verkar dock varit lite väl hårda med tårtätandet.

Kommentarer
Postat av: Kate

Grattis i efterskott Ida! Man är ju inte 20 längre men hoppas du hade en riktigt festlig födelsedag iaf :) Alltid kul att läsa din blogg också! Kram

2009-03-07 @ 17:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback