ikväll.

Här sitter jag med sovrufs i håret efter en aningens för lång efter jobbet-vila tidigare under kvällen. Jag är ensam hemma ikväll och har druckit ett glas rödvin och dippat chirre här helt på solokvist. Jag googla EU-valet och försöker förstå vad det är jag ska ta ställning till men inser att det är ungefär som med eurovisionfestivalen. Man hajjar liksom aldrig det här med alla deltävlingar,deltagare,röstningar och slutresultat. Jag googlar även Markanska rivieran i Kroatien,dit hade jag velat åka på semester iår. Jag fick nämligen beviljat min ack så få men ljuvliga semesterdagar idag och för mig är det något lite speciellt med att för första gången i mitt liv ha betalda semesterdagar. Trots att de är få. Men nu tar vi kväll här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback