A hallelujah moment?

Angående Idol igår va...
Jag har aldrig förstått vad alla tycker är så fantastiskt i Amandas uppträdanden men när hon sjäng Leonard Cohens "Halleluja" igår så höll jag baske mig på att börja storgråta,trots att jag samtidigt hade en sjövild 2-åring som klättrade på min rygg. Jag älskar den låten.

och det här med Andreas. Nog för att Juryn s k a vara taskig och elak men att skicka upp Andreas att framför låten "Konga" var nästan magstarkt t.o.m för att vara dem. Kan någon göra en sådan låt bra? Har man någonsin ens uppfattat vad det är de sjunger i orginallåten?
Att skicka upp honom,en stel kille som inte har kunnat röra sig till en enda låt under hösten,för att framföra en låt där man ska skaka ass:et av sig för att det ska bli bra,är ungefär som att tvinga upp ett mobboffer på roliga timmen i skolan för att göra ett uppträdande. Något man gör ENBART för att få se någon göra bort sig.
Så taskigt så jag nästan ville gråta igen! Jag tycker att stackars Andreas borde stått blickstilla alternativt gått helt bananas utan den minsta koordination bara för att reta slag på den där juryn.

Huga,den där kirsthi får man ju mardrömar av! Dags att lägga ner konceptet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback