Fullmåne.

Igår natt måste det ha varit fullmåne? Jag som i princip aldrig vaknar på natten efter att jag har somnat in slog upp ögonen varannan timme hela natten,drömde konstiga drömmar och tänkte konstiga osammanhängande tankar under mina halvvakna tillstånd. Under dagen så berättade både pappa och Sandra att de också haft det likadant med  konstiga mardrömmar under natten och vid 4-tiden på morgonen började min S gasta i sömnen så jag antar att han inte heller hade sweet dreams? Så är det. Hokus pokus simsalabim. 

Imorgon åker jag till Umeå i några dagar för att examineras i primärvårdskursen. Min sista kurs för hela min utbildning. Idag gjorde jag min sista praktikdag. Tänk att den här dagen kom? Det var lite sorgligt att skiljas från min gulliga handledare (hon är ca 40 år äldre än mig och superbra!) och jag är jättenöjd med de ställen (geriatriken,psykatrin och vårdcentral/distrikt) jag har varit på denna sista termin! Igår skickades den allra sista skrivuppgiften in och på torsdag har vi vårat allra sista seminarium. Det är först nu vemodet att det snart är över har kommit ikapp mig och jag blir trots allt lite grinsugen (nämen suprise!) över att slutet på en era snart har kommit.

Will we think about tomorrow like we think about now?
Can we survive it out there? Can we make it somehow?
I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly.

Kommentarer
Postat av: River

Snart är du färdig sjuksyrra och du kommer bli sveriges grymmaste! vad är planerna? har du jobb klart? Kanske du och morsan ska öppna en privat klinik och tjäna storkovan? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback