Det här med att vara "glåmig".

Januari. Kanske inte världens mest lattjolajban-månad va? Blek och glåmig. Det är svårt att beskriva ordet "glåmig" men ibland så uppenbarar det ordet sig när man ser sig själv i spegeln som en neonskylt ovanför skallen.Mitt hår är knastertorrt och får sällskap av all min hud samt stackars läppar. Byte från Gällivareluft till Umeås kustluft hjälpte inte till det bättre kan jag säga. Jag hade kunnat bada i ett badkar med fuktgivande kräm men jag tror ändå jag hade sett ut som en orm som ömsar skinn på benen. Håret mitt hade jag kunnat skriva ett helt eget blogginlägg om.

Som tur var fick jag en tid hos frissan idag 45 minuter efter att jag ringde och efter att ha gått lös med diverse krämer för olika kroppsdelar,fotfil och brun utan sol så var läget något bättre. Inte för att mina ben visas för offentligheten,men bara vetskapen om att de är bruna därunder långkalsonger och täckbyxor gör mig lite gladare!:)

och appropå det här med VS-modevisningen. Så fort det kändes jobbigt på träningspremiären igår så plockade jag fram den här rumpan på näthinnan och fick på något magiskt sätt nya krafter till benböj och rumpknip.
Tack Adriana Lima,din lilla snärta!;)

image152

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det där asset går ju inte av för hackor om man säger så;) you go girl!!

2008-01-11 @ 01:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback