ajfone.

Min boyfriend har köpt en sån där iphone. och jag har fått ärva hans "gamla" telefunk. Den är supermodern för en sån som mig och jag har inte riktigt koll på alla finesser än. Det tar mig ungefär 10 minuter att svara på ett sms och idag när jag skulle ta en eftermiddagslutare så trodde jag att jag hade lyckats ställa den nya mobilen till att ringa efter en halvtimme men när jag slog upp mina gröna 2 timmar och 15 minuter senare så hade alarmet fortfarande inte ringt.

Iphonen har tydligen allt. S har nu suttit inlåst på toa i snart en halvtimme med sin telefon. Han skulle väl kissa eller nåt men upptäckte sedan någon ny funktion att utforska. Som de där inbyggda lasersvärden t.ex. Jag fattar inte hur jag har klarat mig med min K750 utan inbyggda lasersvärdi ett helt liv?

Nej nu ropar min gnutte igen. Jag ska komma och kolla på något fränt på telefonen. got to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback