"men vi sa ju att vi gillade vitt och stilrent?"

Vet ni vad jag tänkte på igår när jag såg det här programet "Nytt läge"?
Jag tänkte att det ändå måste krävas en helt klart godkänd skådespelartalang för att hålla masken i TV om man som deltagare står och säger "det enda man är orolig för är ju att det ska vara massa färger,sånt som man inte tycker om!", och sen går in i sitt omgjorda hus och upptäcker att man fått en trappa i neongult plexiglas.

Jag undrar vad som sägs efter att TV-teamet har lämnat huset?


Kommentarer
Postat av: Fia

haha vet du, jag satt och funderade på exakt samma sak när jag såg programmet igår. Illgula väggar och skrikigt limegrönt plexiglas runt trappan, det är ju helt sinnessjukt! :)

2008-11-28 @ 15:30:44
Postat av: Sofy

Men eller hur!!???Jag såg också det programmet och kände bara "fy fasen", var kan de kräva ersättning?



Ibland blir det liksom galet bara för galenhetens skull, inget jag uppskattar. Lycka till med slutklämmen på studierna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback