Att komma ut ur garderoben.

Modebloggerskan Englan må kalla det för höstinventering av garderoben. Jag kallar det att tillslut få ett nervöst sammanbrott minor över att aldrig hitta det man söker och tillslut riva ut allt på golvet.
 I ett starkt ögonblick så blev sedan kläderna, i en rasande fart, sorterade i tre högar med namnen SLÄNG,HA KVAR och GE BORT. Den här gången gick det riktigt bra och jag motade snabbt bort mina tankar om att "den här tröjan har jag inte använt på 2 år men den kan ju vara bra att ha när man målar/är i skogen/blir gravid". Jag målar aldrig någonting. Jag har skogskläder och om jag någongång blir gravid så köper jag nya kläder. Basta!

Nu har jag en välorganiserad GABerob,kanske inte lika som Engla,men iallafall. Det firar vi med en fika på stan tror jag. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: zaggih

va duktig du är:) måste oxå ta tag i det nån da...

2009-08-28 @ 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback