hej du,det var visst ett tag sen. (600 dar men vem räknar precis?)

Jag måste väl förtydliga att denna blogg inte på något sätt är nedlagd fast man säkerligen kan tro det med denna glesa uppdatering. Jag tänker ofta att jag ska uppdatera och skriva om allt livets stora och små som händer, men innan den tanken har runnit genom fingrarna till tangentbordet och fastnat på skärmen så har något annat fångat min uppmärksamhet och tre dagar senare känns det inte längre aktuellt. men den som väntar på något gott väntar bara för länge om det goda redan blivit uppätet,som en vis man en gång sa! ;)

Sen sist har jag hunnit jobba - mycket. Jag och damerna har hunnit ha vår årliga kräftskiva och dagen efter mådde jag som en överkörd och nedgrävd träskpadda. S och bror har hunnit påbörja sin utbildning i Filipstad och jag planerar in en sverigeturné i slutet av september för att då tanka mig full med kärlek som räcker ända till jul (Nonno,ska jag komma till dig då?). Jag har fått förlängt vikariat på jobbet. Ett jobb där vi både skrattar och gråter,ibland skrattar tills vi gråter. Jag också börjat fundera på att damma av mina vingar och fundilurar på vad jag ska hitta på härnäst. Träden har börjat skifta i färg och den vackraste av alla tider på året är på intåg. Sommaren som var har varit en härlig sommar trots att jag inte varit ledig förutom den där första veckan i juni.

Hörni,jag måste gå och vila mitt ögoninflammations-öga men ni kan ju påminna mig om den här bloggen om det börjar gå veckor mellan inläggen igen? Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: sis

Har träden börjat byta färg? Här går vi iallafall i shorts och linne och svettas ihjäl såhär i slutet av augusti;)

Postat av: Nonno

Ursäkta mig!?!? Men hur kan du ens ställa en så dum fråga? När du kläcker ur dig sånt där om att hälsa på så ska det vara markerat med ett utropstecken, inte ett frågetecken. Du kommer hit, därmed basta! Ta med din man också om du vill det, han är ju inte så otrevlig han heller. Men du ska hit oavsett!

2009-08-27 @ 19:56:02
Postat av: Nabo

EH.. Nonno? Sen när bodde bara Nonne i den här staden? snyft

2009-08-28 @ 18:35:57
Postat av: Ida

Men Emil - jag räknar in dig och Nonno i en och samma person..typ!;) Jag förväntar mig att få se det bästa av göteborg (ja er alltså!) Puss!

2009-08-28 @ 20:09:40
URL: http://novey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback