Söndag efter lördag.

Håhåjaja. Nu har det äntligen blivit lite liv i den här kvinnan efter en dag med dunkande huvudvärk och trött kropp. Det har inte blivit många knop gjorda idag men nu står iallafall laxen och klyftpotatisarna i ugnen,jag har plockat lite småplock här hemma och satt på en tvättmaskin. Efter maten så drar jag med mig S och handlar lite så är man sedan redo för en ny arbetsvecka.
Igår lurade kissekotten med mig på kalas och vi gick på husfest precis som i våra ungdomsdagar. Det var riktigt trevligt att få uppleva den formen av förfest igen,det var ett tag sen sist och det var ett mycket blandat gäng precis som sig bör i huset när vi drog oss vidare! Jag drabbades som vanligt av en vansinnig mundiarré när vinet låg på plats innanför västen och vill idag erinra mig om flera givande konversationer,haha.;)

och ett meddelande till min kära vän Emil;
Du måste översätta dina nattliga sms du skickar åt mig när du är ute och lever rövare. Jag förstår nämligen inte vad "jag ringer diginnsingafek" betyder!? ;)

Nu mat mat mat.

Kommentarer
Postat av: River

Jag skyller på min nya mobil med touchscreen ;).. eller nått ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback