En sista dans.

Nej men hej! Igår träffades ssk 1/06 för att ha examenssittning/sista kvällen med gänget/storfest och det gick ju bara bra det! :) God mat,många kling i glasen,tal,blockflöjtsuppträdande och sen discodans inpå småtimmarna i kostymer och finklänningar. Min lilla rosa tyllklänning fick se hur det ska gå till och det var nog t.o.m. en slips knuten runt huvudet när kvällen tog slut. Det bästa var att nu var hela klassen med på kalaset! På tidigare sittningar och kalas har det mest varit vi 20-something som slutit upp men nu var även våra äldre klasskamrater med och när jag lämnade dansgolvet stod småbarnsmödrarna fortfarande och svängde till Lady gaga. Perfekt!:)

Men nu är det snart över. På torsdag skiljs vi åt efter 3 år tillsammans. Var tog alla år vägen? Jag kan inte garantera att jag inte kommer smyggrina en tår eller två när vi står där i Aula Nordica. Det är slutet på en resa men början på en ny.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är dags nu Ida, tiden är inne för oss att gå vidare i livet och söka svaret på den stora frågan:



- Vad ÄR det för skillnad på en capirihnia och en capricciosa..?



:) Tack för igår kompis!

2009-01-10 @ 19:13:39
Postat av: I

150 000 i studieskulder men inte ens det vet vi!;) hahaha.

Postat av: Hannah

Grattis Ida till din examen! Tiden går fort när man har roligt! Hoppas du kommer trivas med ditt nya yrke! Kram och lycka till i framtiden!

2009-01-10 @ 23:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback