Va? du skojar? Gör man så?

Idag fikade jag långfika på stan med en vännina och hon berättade singelhistorier och skvaller för mig som fick mig att gapa och utbrista -VA?? -NÄEE?? -MÄH!! och -ÄRE SANT?? mellan kaffeklunkarna och salladstuggorna. Jag konstaterade att det kommer vara kört för mig om jag skulle bli singel nu. Jag menar,jag hade ingen aning om att det är sådär det går till nuförtiden? haha ;).

Nu ska jag snart packa ihop mitt pick och pack här hos K och J och ringa och be Sis och Mackan komma och plocka upp mig. Jag är K och J mycket tacksam över att jag har fått natta på deras vardagsrumsgolv i en hel vecka nu när jag inte längre har någon lägenhet här i Umeå. De har ett hotell med fantastiskt service, J har gjort cappucino åt oss varje morgon och K har skickat med mig matlådor till lunch i skolan.Tusen tack! Ikväll anländer mamma och syster nr 2 till Umeå och någongång under dagen imorgon dyker grabbarna upp. Vi kör på den va! Kram på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback