Hejrå Sverige.

Klockan är snart lunch och jag befinner mig på Sky city  där jag och munyemo fördriver tid vid flygplatsens bakteriehärd till datorer och tangentbord (huuga,jag måste gå och köpa handsprit!). Jag och S tänkte fira Sveriges natinaldag genom att lämna landet! :) Vi är båda två lite grusiga i ögonen, S eftersom han såg Bruce Springsteen på Stockholm Stadium med efterföljande rockklubb igår och jag eftersom jag var på After work med mina kollegor och det drog ut på tiden lite längre än det "jag följer bara med och äter och sen åker jag hem" som var planerat. Nu har vi iallafall sammanstrålat här i hufvudstadten och har några timmar till godo innan det är dax att börja köa till incheckning. Jag har semester i 11 dagar den här sommaren,tur det så man inte går och blir lat av all ledighet. men jag tänker njuta iallafalll. så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback