svensk sommar.

Men vilken sommar vi har fått hörni! I flera dagar på raken dessutom. Det enda som är synd är att vissa människor (läs:jag) måste fortsätta att driva runt Sverige medans andra (läs: alla utom jag ungefär) semestrar! På jobbet har vi dessa dagar en behaglig inomhustemperatur på + 27 grader. En sådär miljö att kunna tänka ordenligt i om jag säger så. Svetten lackar,det rinner efter ryggen och bordsfläktarna går på högvarv inne hos  våra stackars patienter. Puh!
Jag njuter dock av dessa dagar trots att 8 timmar varje dag förtas av arbete. Kvällarna tillexempel,är ju så vackra och härliga så att det nästan gör ont. Igår satt vi ute i kvällssolen i kullen och fikade eftersom lillasyster minst fyllde år och det var bara sådär urhärligt som svensk sommar kan vara ni vet.

 Nu ska jag vänta på att min lilla mor hämtar upp mig så vi kan fara och köpa uteblommor.
 Njut mina vänner,det är vi värda efter en lång mörk vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback