Reflektioner från en TV-soffa.

Igår när jag hade varit och tränat så lade jag mig under filten i soffan och zappade mellan mina kanaler. Jag hann se glimtar ur många bra program och detta kom jag fram till;

1. Ullared. Hur kan man som kvinna utsätta sin man/partner/sambo för något sådant? Stackars stackars karlar. Överallt satt eller hängde de slokande över de fullproppade kundvagnen med något tomt glasartat i blicken. S,jag kan lova dig att jag aldrig kommer tvinga med dig på Ullared! Det har du mitt ord på!

2. Fotbollsgalan. slå upp "stel tillställning" i ordboken och jag lovar det kommer fram en bild av fotbollsgalan. Vilken otroligt stiff stämning det verkade vara,publiken såg ju rent ut sagt lidande ut! Är nog inga slipsar knytna runt huvudet på den festen efteråt.

Det var det. reflektioner från en TV-soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback