VardagsVariation.

Men hur bra är inte det här med Scans nya pålägg "variation" då? Jo,det ska jag säga er är mycket bra! Iallafall för såna som mig. Jag är inte en smörgåsmänniska,ni vet en sån där som kan hålla på och äta mackor till middag. Jag är inte överförtjust i det här med frukost heller. Inte när man kliver upp 05.20 iallafall och när jag är ledig och sover längre så äter jag hellre riktig mat istället. Men det här var ju en kanon idé för oss utan frukostinspiration. Små förpackningar med massa ROLIGA smaker istället för det röktskinkaochhushållsost-träsk man lätt fastnar i på morgonen. Tre mindre förpackningar till priset av en dessutom. Den med chorizo med grönpeppar var så god att jag nästan käkade upp ett paket bara rakt upp och ner. Okej intresseklubben - hoppas ni hade nyvässade pennor!
Nu går jag och sover. Imorgon åker jag och mami en sväng till Luleå för att kolla så att lillasyster minst sköter sig. Då vet vi. vi säger så!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback